Klachten

Heeft u een klacht? Bent u niet tevreden over onze producten of onze service? Dat vinden we erg vervelend en we gaan het oplossen. Kwaliteit en een hoge service zijn voor ons erg belangrijk. Voor ons telt uiteindelijk, maar één ding: dat u tevreden bent en blijft. We doen er alles aan om u tevreden te krijgen en elke klacht voor 100% op te lossen.

We zien een klacht als een uitdaging en een stap om ons bedrijf en service steeds beter te maken. Elke dag 1% beter. Dus kom maar op. We dagen u uit.

Bent u niet tevreden, stuur dan gelijk een e-mail naar service@hecospecialist.nl, vul het online formulier in of bel 085 2100223. We nemen elke klacht serieus. Als u een e-mail stuurt, ontvangt u binnen 8 uur een reactie. Vervolgens zoeken we samen een oplossing. Met het uiteindelijk doel om u tevreden te krijgen. Natuurlijk is het ook mogelijk om u klacht schriftelijk te versturen. We vragen u om dan in ieder geval een uitgebreide omschrijving te geven van de klacht, uw persoonlijke gegevens en het ordernummer te sturen.

De brief stuurt u dan naar:

Hecospecialist.nl
t.a.v. Klantenservice
Wester Es 6
8426 BK Appelscha

Moment...


{{var product.name}}
toegevoegd aan uw winkelwagen.



Verder winkelen

Naar kassa en afrekenen

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen