Retour sturen

Heeft u de verkeerde maat schroeven besteld? Of niet het juiste type bitje gekocht? Dat is vervelend. En dat gaan we voor u oplossen. Na aankoop mag u de producten binnen 90 dagen retour sturen en dan krijgt u gewoon uw geld terug, inclusief de eventuele verzendkosten die u hebt betaald toen u uw bestelling plaatste. De kosten voor het terugsturen van de artikelen zijn voor u.  

Retour sturen en nu?

We vragen u wel om uw bestelling compleet en in de originele verpakking naar ons terug te sturen, zolang dat redelijkerwijs mogelijk is. U kunt de producten dus gewoon beoordelen zoals u dat in de winkel ook zou doen: haal de bestelde artikelen uit de (verzend)doos en inspecteer het van alle kanten. Zorg er wel voor dat er geen gebruikssporen op komen en dat u niets van de producten verbruikt. Anders kunnen wij ze niet meer verkopen. Het is helaas niet mogelijk om verbruiksartikelen, zoals schroeven, na het openen van de verpakking retour te sturen.

Als u een product retour heeft gestuurd, ontvangt u binnen 2-3 werkdagen het aankoopbedrag teruggestort, inclusief de verzendkosten.

Retouradres:

Hecospecialist.nl
Wester Es 6
8426 BK Appelscha

Uw bestelling beschadigd ontvangen?

Komt (een deel van) uw bestelling beschadigd bij u aan? Of is de verpakking gescheurd? Da's heel vervelend en daar laten we u natuurlijk niet mee zitten. Neem meteen even contact met ons op, dan gaan wij er voor zorgen dat het wordt opgelost.

Neem direct contact op via:

  • E-mail: service@hecospecialist.nl
  • Chat (snelst): start de chat onderaan de pagina
  • Telefoon (mag natuurlijk ook): 085 210 02 23
  • Ons contactformulier invullen

Moment...


{{var product.name}}
toegevoegd aan uw winkelwagen.



Verder winkelen

Naar kassa en afrekenen

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen